System Verification tecknar avtal med Cinode

mars 7, 2017 · Pressmeddelanden

Nu tecknar System Verification avtal med Cinode. På så vis kan de effektivt hantera kompetenser som en direkt del för affärsmöjligheter och för en fortsatt tillväxt.

Cinode erbjuder en helhetstjänst för konsultbranschen. Med onlinetjänsten placeras konsulternas kunskap direkt i affärsmöjligheten, precis där den ska vara.

”Det här är en effektiv och enkel kompetenshantering som direkt stöttar våra affärer framåt och är en viktig kugge i vår fortsatta tillväxt. Dessutom gick det mycket snabbt och enkelt att komma igång”, säger Erik Björhäll, COO System Verification.

Med Cinode kan System Verification kraftfullt söka och hitta kompetenser samt kunskapsnivåer.

”Vårt arbete kring upphandlingar förenklas avsevärt. Dessutom blir återkopplingen till våra kunder snabbare. Vår förhoppning är dessutom att transparensen och enkelheten i tjänsten ökar delaktigheten ytterligare hos våra medarbetare”, fortsätter Erik Björhäll.

Cinode är mycket glada och stolta över att System Verification ser potentialen i onlinetjänsten.

”Vi märker en tydlig trend i att konsultföretag som fokuserar på tillväxt väljer Cinode. Vi har skapat ett verktyg där den direkta och enkla tillgången till medarbetarnas kompetens frigör stora värden för samtliga inom bolaget – i säljteamet, leveransen och för den enskilde medarbetaren”, säger Anders Hagberg, säljchef hos Cinode.

Intresset för onlinetjänsten fortsätter öka i allt högre takt för företag inom it- och management, teknik samt webb- och designbyråer.