Cinode välkomnar Influence

Influence tecknar avtal med Cinode. Affären omfattar samtliga affärsområden och innefattar kompetenshantering, försäljning och beläggningsplanering samt rekrytering.

Cinode ser vi som ett av våra viktigaste affärsstöd på vår resa – Pioneering the Collective Intelligence. I takt med att organisationer mer och mer uppmärksammar vinsterna av att förbättra den kollektiva förmågan, kommer våra tjänster att i allt större grad efterfrågas av privata, statliga och kommunala verksamheter. Influence växer och det ställer krav på att vi integrerar våra viktigaste affärsprocesser”, säger Influence:s VD Johan Wieslander.

Cinode erbjuder en helhetstjänst för konsultbranschen. Intresset för molntjänsten fortsätter öka i allt högre takt för företag inom it- och management, teknik samt webb- och designbyråer.

Vi är glada över att välkomna Influence till Cinode. Tjänsten ger dem möjlighet att frigöra tid och kraft för fortsatt tillväxt och snabbare reaktionsförmåga på sina affärsmöjligheter”, säger Mark Kantor, affärsutvecklare på Cinode.

Vi ser en stor potential att kunna öka vår försäljning genom en snabbare och bättre matchning mellan våra kunduppdrag och våra medarbetares kompetenser”, fortsätter Johan Wieslander.

Summering av fördelar med Cinode (enligt Influence):

1. Bidrar till ökad försäljning genom smidigare hantering av affärsmöjligheter.
  2. Snabbare och bättre matchning av uppdrag-konsult genom digitaliserade, sökbara kompetenser och erfarenheter.
  3. Ökar spårbarhet och minskar administration i rekryteringsprocessen.

Gör som över 6000 konsulter och konsultchefer - prenumerera på Sveriges bästa nyhetsbrev om konsultbranschen. Varje söndag får du de viktigaste nyheterna, artiklarna och rapporterna om konsultbranschen.