Cinode – finalist i Sales Awards för bästa B2B-verktyg!

I hård konkurrens har Cinode utsetts till finalist i årets Sales Awards – B2B SALES TOOL SUPPLIER OF THE YEAR. Priset delas ut på The Sales Conference den 19:e november. Bakom priset står ProSales Institute.

Priset syftar till att lyfta fram företag inom B2B som levererar innovativa och effektiva verktyg för att stödja sälj samt marknad. Cinodes unika plattform som binder samman kompetens, leverans samt försäljning har rönt stora framgångar under de senaste åren och är ledande i Sverige inom konsultbranschen.

”Cinode is unique – it’s the first tool that combines all core processes in a consulting business.”

Lisa Dennis, Transcendent Group

Kunderna ser enorma synergieffekter och genererar fler affärer. Cinode är verktyget som dessutom länkar ihop konsultföretag och enmanskonsulter för att för att hantera affärsmöjligheter tillsammans – en helt unik möjlighet att växa sin affär ytterligare!

Den 19:e november på The Sales Award gala delas priset ut till en av de tre finalisterna. Juryn består av sex framstående personer inom försäljning, marknad och ledarskap i Sverige.

Gör som över 7000 konsulter och konsultchefer - prenumerera på Sveriges bästa nyhetsbrev om konsultbranschen. Varje söndag får du de viktigaste nyheterna, artiklarna och rapporterna om konsultbranschen.